Klantenservice

Bestellen

Het plaatsen van een bestelling

Het plaatsen van een bestelling

Bestellen bij Golden Flame werkt heel eenvoudig. Ons bestelproces bestaat uit vier duidelijke stappen. Uw bestelling wordt pas definitief nadat u de bestelling bevestigd heeft. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen.

1. Selecteer uw producten

– Met de knop In winkelmand voegt u een product toe. Wilt u meerdere exemplaren bestellen, ga naar de winkelmand, pas het aantal aan en klik op de knop Winkelmand bijwerken.

– Heeft u zich bedacht? Klik dan op het kruisje links bij het product in de winkelwagen om een product te verwijderen.

– Klaar met winkelen? Klik dan onder WINKELMAND-TOTALEN op de knop Doorgaan naar afrekenen.

2. Voer uw adresgegevens in

– In het scherm AFREKENEN kunt u uw adresgegevens invullen of als bestaande klant inloggen. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van uw bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn verplicht om in te vullen.

– Bij Bestelnotities kunt u de door u gewenste datum opgeven.

3. Kies uw betaalmethode

– Per iDEAL is op dit moment de enige betaalwijze.
Wenst u niet via internet te bestellen? Bel ons dan even op nummer 0297-261304.

4. Bevestig uw bestelling

Heeft u alles ingevuld en klopt alles? Dan kunt u de bestelling afronden met de knop Bestelling plaatsen.
Wilt u iets wijzigen? Ga dan naar de winkelwagen en pas uw bestelling aan.

Wat gebeurt er na het plaatsen van een bestelling

Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via e-mail een orderbevestiging. Hierin vindt u een overzicht van alle bestelinformatie. Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op. U kunt ons bereiken op nummer 0297-261304.

Annuleren of wijzigen

Wilt uw uw bestelling wijzigen of annuleren, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. U kunt ons bereiken op nummer 0297-261304.

Niet via internet bestellen?

– Wenst u niet via internet te bestellen?
– Weet u niet welk product u precies nodig heeft?
– Wilt u advies of heeft u vragen?
Bel ons dan even op nummer 0297-261304.

Veilig bestellen

Veiligheid is voor Golden Flame erg belangrijk. Wij behandelen uw gegevens dan ook strikt vertrouwelijk. Door onderstaande richtlijnen te volgen kunt u ons helpen om uw persoonlijke gegevens zo goed mogelijk te beveiligen;

  • Geef uw wachtwoord nooit aan iemand anders.
  • Maak bij uw bestelling(en) gebruik van de Secure Socket Layer (SSL).
  • Geef uw wachtwoord nooit aan iemand anders.
  • Verspreid geen URL’s van pagina’s die u bekijkt wanneer u uw profiel heeft geactiveerd.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Voor landelijke leveringen geldt: vandaag vóór 13:00 uur besteld is de volgende werkdag geleverd!

Voor regio leveringen geldt: maandag t/m vrijdag vóór 13:00 uur besteld is zaterdag geleverd!

Hier vindt u een overzicht van gemeenten welke tot de regio behoren

Natuurlijk kunt u ook op een andere werkdag uw bestelling ontvangen. Tijdens het bestelproces kunt u bij bestelnotities de door u gewenste datum opgeven.

Op de dag van levering nemen wij contact met u op om de verwachte levertijd aan u door te geven. U kunt op de dag van levering ook bellen naar 0297-261304 om uw levertijd op te vragen. Zo hoeft u niet de hele dag thuis te blijven.

Levering

Golden Flame levert op de volgende (werk)dagen uit

Voor landelijke leveringen geldt:

  • Als u vóór 13:00 uur besteld heeft u de keuze om de volgende werkdag al geleverd te krijgen.
  • U kunt ook een andere datum kiezen voor uw levering.
  • Alle bestellingen worden bezorgd met behulp van een (elektrische) pompwagen.
  • Leveringen kunnen niet over opstaande randen, grind, gras en onverharde wegen.

Besteld vóór 13:00 uur op maandag – Bezorging op dinsdag
Besteld vóór 13:00 uur op dinsdag – Bezorging op woensdag
Besteld vóór 13:00 uur op woensdag – Bezorging op donderdag
Besteld vóór 13:00 uur op donderdag – Bezorging op vrijdag
Besteld vóór 13:00 uur op vrijdag – Bezorging op maandag
Besteld op zaterdag en zondag  –  Bezorging op dinsdag

Voor regio leveringen geldt:

  • Maandag t/m vrijdag vóór 13:00 uur besteld is zaterdag geleverd!
  • Alle bestellingen worden bezorgd met behulp van een (elektrische) pompwagen.
  • Leveringen kunnen niet over opstaande randen, grind, gras en onverharde wegen.
  • Hier vindt u een overzicht van gemeenten welke tot de regio behoren.

Natuurlijk kunt u ook op een andere werkdag uw bestelling ontvangen. Tijdens het bestelproces kunt u bij bestelnotities de door u gewenste datum opgeven.

Op de dag van levering nemen wij contact met u op om de verwachte levertijd aan u door te geven. U kunt op de dag van levering ook bellen naar 0297-261304 om uw levertijd op te vragen. Zo hoeft u niet de hele dag thuis te blijven.

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt geleverd op (werk)dagen tussen 08:00-18:00 uur. Op de dag van levering nemen wij tussen 7:30 en 9:30 uur contact met u op om de verwachte levertijd aan u door te geven. U kunt op de dag van levering ook bellen naar 0297-261304 om uw levertijd op te vragen. Zo hoeft u niet de hele dag thuis te blijven.

U heeft in principe geen invloed op de aflevertijd van uw bestelling, tenzij u ervoor kiest om van uw bestelling een tijdslevering te maken.

Houdt u er alstublieft rekening mee dat de bezorging van uw levering mensenwerk is. Door omstandigheden op- of onderweg kan het gebeuren dat uw bestelling iets eerder of iets later geleverd wordt.

Tijdslevering

U heeft in principe geen invloed op de aflevertijd van uw bestelling, tenzij u ervoor kiest om van uw bestelling een tijdslevering te maken. De tijdslevering kunt u in overleg met ons regelen. U kunt contact met ons opnemen door te bellen naar 0297-261304 of een e-mail te sturen naar info@goldenflame.nl. Hieronder vindt u welke tijdsleveringen er zijn en wat de extra kosten bedragen:

Geleverd voor of na 12:00 uur: € 15,- bezorgkosten

Geleverd voor 10:00 uur: € 30,- bezorgkosten

Geleverd voor 08:00 uur: € 45,- bezorgkosten

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Voor het bezorgen uw bestelling maken wij gebruik van verschillende soorten (vracht)wagens. Uw bestelling wordt met behulp van een (elektrische)pompwagen op de door u gewenste plek afgeleverd. Onze ervaren chauffeurs zijn u graag van dienst om uw bestelling, mits de ondergrond het toelaat, op de door u aangegeven plek te plaatsen met behulp van een (elektrische) pompwagen.

Wordt mijn bestelling bezorgd op de plek waar ik dat wil?

Onze ervaren chauffeurs zijn u graag van dienst om uw bestelling, mits de ondergrond het toelaat, op de door u aangegeven plek te plaatsen met behulp van een (elektrische) pompwagen. Door het grote gewicht van de pallets (dit kan incl. pompwagen oplopen tot 1500 kg) kan de levering niet plaatsvinden over opstaande randen, grind, gras en onverharde wegen. Mocht u twijfelen of vragen hebben over de bezorging of mogelijkheden, neemt u dan contact met ons op. Wij denken graag met u mee!

Kan ik een bezorgdatum kiezen?

Uiteraard, landelijke leveringen bezorgen wij op elke door u gewenste werkdag. Tijdens het bestelproces kunt u bij bestelnotities de door u gewenste datum opgeven.

Levering in het weekend?

Jazeker, regio leveringen bezorgen wij op zaterdag. Hier vindt u een overzicht van gemeenten welke tot de regio behoren.

Moet ik aanwezig zijn tijdens het bezorgen?

Nee, tijdens de bezorging hoeft u niet aanwezig te zijn. Bij bestelnotities kunt u aangeven waar u de pallet geplaatst wilt hebben. Indien de gewenste afleverplek niet bereikbaar is zal de chauffeur de bestelling plaatsen naar eigen inzicht.

Als u niet thuis bent zullen onze ervaren chauffeurs uw bestelling op de best mogelijke plek neer zetten. Houdt u er alstublieft rekening mee dat leveringen niet over opstaande randen, grind, gras en onverharde wegen plaats kunnen vinden. Indien de gewenste afleverplek niet bereikbaar is zal de chauffeur de bestelling plaatsen naar eigen inzicht.

Tot wanneer kan ik een bezorgafspraak nog verzetten of aanpassen?

Tot 10:00 uur vóór de dag van levering kunt u uw bezorgafspraak nog verzetten of aanpassen. Dit kan telefonisch worden doorgeven op telefoonnummer 0297-261304.

Retourneren

Retourneren

Bent u onverhoopt toch niet tevreden over het artikel dat u bij ons heeft besteld, dan kunt u uw artikel binnen 14 dagen retourneren. De termijn gaat in op de dag van ontvangst van uw bestelling. De kosten voor het retourneren bedragen € 85,- en zijn voor uw eigen rekening. Mits het artikel in de oorspronkelijke, volledige en onbeschadigde staat verkeert krijgt u uw geld, minus de retourskosten, binnen 10 werkdagen na ontvangst van het artikel geretourneerd.

Het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de oorspronkelijke, volledige en onbeschadigde staat wordt geretourneerd. Neemt u als u niet tevreden bent over uw bestelling gelijk telefonisch contact met ons. U kunt ons bereiken op 0297-261304. We zullen dan in overleg met u zoeken naar een passende oplossing. Om het herroepingsrecht definitief uit te oefenen, dient u ons middels een schriftelijke verklaring op de hoogte te stellen de overeenkomst te herroepen. Dit kan d.m.v. een e-mail, fax 0297-263531 of aangetekende briefpost.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Golden Flame niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoek raken van retour gestuurde artikelen.

Mocht u nog vragen hebben over de levering en/of leveringsvoorwaarden kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij denken graag met u mee!