Levering

Golden Flame levert op de volgende (werk)dagen uit

Voor landelijke leveringen geldt:

  • Als u vóór 13:00 uur besteld heeft u de keuze om de volgende werkdag al geleverd te krijgen.
  • U kunt ook een andere datum kiezen voor uw levering.
  • Alle bestellingen worden bezorgd met behulp van een (elektrische) pompwagen.
  • Leveringen kunnen niet over opstaande randen, grind, gras en onverharde wegen.

Besteld vóór 13:00 uur op maandag – Bezorging op dinsdag
Besteld vóór 13:00 uur op dinsdag – Bezorging op woensdag
Besteld vóór 13:00 uur op woensdag – Bezorging op donderdag
Besteld vóór 13:00 uur op donderdag – Bezorging op vrijdag
Besteld vóór 13:00 uur op vrijdag – Bezorging op maandag
Besteld op zaterdag en zondag  –  Bezorging op dinsdag

Voor regio leveringen geldt:

  • Maandag t/m vrijdag vóór 13:00 uur besteld is zaterdag geleverd!
  • Alle bestellingen worden bezorgd met behulp van een (elektrische) pompwagen.
  • Leveringen kunnen niet over opstaande randen, grind, gras en onverharde wegen.
  • Hier vindt u een overzicht van gemeenten welke tot de regio behoren.

Natuurlijk kunt u ook op een andere werkdag uw bestelling ontvangen. Tijdens het bestelproces kunt u bij bestelnotities de door u gewenste datum opgeven.

Op de dag van levering nemen wij contact met u op om de verwachte levertijd aan u door te geven. U kunt op de dag van levering ook bellen naar 0297-261304 om uw levertijd op te vragen. Zo hoeft u niet de hele dag thuis te blijven.

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt geleverd op (werk)dagen tussen 08:00-18:00 uur. Op de dag van levering nemen wij tussen 7:30 en 9:30 uur contact met u op om de verwachte levertijd aan u door te geven. U kunt op de dag van levering ook bellen naar 0297-261304 om uw levertijd op te vragen. Zo hoeft u niet de hele dag thuis te blijven.

U heeft in principe geen invloed op de aflevertijd van uw bestelling, tenzij u ervoor kiest om van uw bestelling een tijdslevering te maken.

Houdt u er alstublieft rekening mee dat de bezorging van uw levering mensenwerk is. Door omstandigheden op- of onderweg kan het gebeuren dat uw bestelling iets eerder of iets later geleverd wordt.

Tijdslevering

U heeft in principe geen invloed op de aflevertijd van uw bestelling, tenzij u ervoor kiest om van uw bestelling een tijdslevering te maken. De tijdslevering kunt u in overleg met ons regelen. U kunt contact met ons opnemen door te bellen naar 0297-261304 of een e-mail te sturen naar info@goldenflame.nl. Hieronder vindt u welke tijdsleveringen er zijn en wat de extra kosten bedragen:

Geleverd voor of na 12:00 uur: € 15,- bezorgkosten

Geleverd voor 10:00 uur: € 30,- bezorgkosten

Geleverd voor 08:00 uur: € 45,- bezorgkosten

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Voor het bezorgen uw bestelling maken wij gebruik van verschillende soorten (vracht)wagens. Uw bestelling wordt met behulp van een (elektrische)pompwagen op de door u gewenste plek afgeleverd. Onze ervaren chauffeurs zijn u graag van dienst om uw bestelling, mits de ondergrond het toelaat, op de door u aangegeven plek te plaatsen met behulp van een (elektrische) pompwagen.

Wordt mijn bestelling bezorgd op de plek waar ik dat wil?

Onze ervaren chauffeurs zijn u graag van dienst om uw bestelling, mits de ondergrond het toelaat, op de door u aangegeven plek te plaatsen met behulp van een (elektrische) pompwagen. Door het grote gewicht van de pallets (dit kan incl. pompwagen oplopen tot 1500 kg) kan de levering niet plaatsvinden over opstaande randen, grind, gras en onverharde wegen. Mocht u twijfelen of vragen hebben over de bezorging of mogelijkheden, neemt u dan contact met ons op. Wij denken graag met u mee!

Kan ik een bezorgdatum kiezen?

Uiteraard, landelijke leveringen bezorgen wij op elke door u gewenste werkdag. Tijdens het bestelproces kunt u bij bestelnotities de door u gewenste datum opgeven.

Levering in het weekend?

Jazeker, regio leveringen bezorgen wij op zaterdag. Hier vindt u een overzicht van gemeenten welke tot de regio behoren.

Moet ik aanwezig zijn tijdens het bezorgen?

Nee, tijdens de bezorging hoeft u niet aanwezig te zijn. Bij bestelnotities kunt u aangeven waar u de pallet geplaatst wilt hebben. Indien de gewenste afleverplek niet bereikbaar is zal de chauffeur de bestelling plaatsen naar eigen inzicht.

Als u niet thuis bent zullen onze ervaren chauffeurs uw bestelling op de best mogelijke plek neer zetten. Houdt u er alstublieft rekening mee dat leveringen niet over opstaande randen, grind, gras en onverharde wegen plaats kunnen vinden. Indien de gewenste afleverplek niet bereikbaar is zal de chauffeur de bestelling plaatsen naar eigen inzicht.

Tot wanneer kan ik een bezorgafspraak nog verzetten of aanpassen?

Tot 10:00 uur vóór de dag van levering kunt u uw bezorgafspraak nog verzetten of aanpassen. Dit kan telefonisch worden doorgeven op telefoonnummer 0297-261304.